maanantai 18. toukokuuta 2009

Elämä on...

Jutteluni ystäväni kanssa herätti minut todellisuuteen. Kuulin "susta on tullut samanlainen laho-aivo, kun mä"- sanoi hyvä ystäväni jutellessamme puhelimessa. "Aijemmin luotin aina suhun, kun sulla on paperit järjestyksessä, mutta en enään!" No niin oli, oikeasti, oli! Edelleen, olen organisoinut muistamiseni siisteihin pinoihin. Esim. Näyttelyilmoittautumiset. Ne ovat valmiiksi täytettyinä, ja muistilappujen kanssa tuossa duunipöytäni nurkalla. En koskaan ole unohtanut ilmoittaa johonkin sellaiseen näyttelyyn, jonne haluan mennä. Alkuvuoden huonotuuri on lannistaneet minua pahasti. Koirien onnettomuudet, ihmisten ilkeilyt, talokaupat (tai niiden puute) ja muut asiat, ovat saaneet aikaan sen, että olen asettanut monta asiaa edelle näitä blogi kirjoituksia jne. juttuja. Lisäksi avasin itselleni kaupan, joka työllistää tietysti reilusti enemmän, kuin aikaisempi varasto myynti...

No... Aktiiviset täällä vierailijat, ei näköjään ole kaikonnut, vaan aktiivina olen saanut sähköposteja, että koitahan jatkaa taas blogin kirjoittelua! Ja näin on nyt taas tarkoitus. Miljoona "kirjoitettavaa" asiaa pyörii päässä, mutta olen vain ollut niin saamaton...

Nyt koitamme ryhdistyä. Niin paljon hienoja saavutuksiakin on koirien kanssa tullut, ja ne kaikki jää laittamatta kotisivuille, kun ei vain yksinkertaisesti jaksa avata illalla kotona konetta enään.

Mutta, Affi; Lupaan ja vannon, katta kiven ja kannon, että kampaan aivoni, ja alan taas täsmälliseksi! Voit siis soittaa jatkossakin, ja kysyä, milloin jonkun näyttelyn ilmoittautumisaika umpeutuu ja kuka siellä on tuomarina ;D
Ja varppina, päivitän sivuja aktiivisemmin kuin kerran kuukaudessa!

*

1 kommentti:

Tiia kirjoitti...

Kiva kuulla että oot vielä elossa ;) Minäkin mietin jo sähköpostihäirintää kun niin hiljaista on ollut :)
Jaksamista jatkoon!