Näin todetaan yhdessä, nimeltämainitsemattomassa kodinkoneliikkeessä. Onhan se, siis tyhmää maksaa liikaa, mutta mistä maksaa, on eri asia. Esimerkiksi se, että ostin kyseisestä liikkeestä tuotteen. Epäilin sen toimivuutta myyjälle, joka vakuutti tuotteen olevan hyvä. Vannoi kautta kiven ja kannon, että se toimii. No mitäpäs siinä, lähdin tuote kainalossa kotiin. Ei toiminut, edes hetkeäkään. Soitin liikkeeseen, ja tiedustelin asiaa, ja siellä sanottiin, että tuote tarvitsee lisälaitteen, toimiakseen. Ja kun olin juurikin kysynyt, nimenomaan, että toimiiko se ilman muita laitteita "KYLLÄ TOIMII". Kehen on uskominen? Liikkeessä tietysti myyjään, joka näköjään puhui sondelia suun täydeltä. Palautin tuotteen. Mitä tästä jäi? Paskaa puhuva myyjä, tylyä, pitkäkestoista (siis jonotusta) puhelinpalvelua, ja paljon ylimääräistä kulua ja aikaa tuotteen edestakas ajeluun.
No, ostimmepas toisen tuotteen. Tässä tuotteessa on 1 kuluva osa, joka pitää vaihtaa säännöllisesti. No se tiedettiin, koska saimme jo heti varalle yhden. Tämä vaihdettava osa on myös sellainen, jossa siis on niin kuin pantti, että vanha tarvitsee viedä takaisin, niin sitten saa rahaa vastaan uuden. No niin, ensimmäistä kertaa olin nyt menossa vaihtamaan tuota osaa. Vanha osa mukana. Mutta "Ei meillä ole noita, tänään...". Mitä? Miksi ei? Tehän myydessä sanoitte, että teillä on? Voi, voi, voi... Kylläpä harmitti, koska taas jouduin ajelemaan edes takas, kyselemään 7 eri myyjältä apua, ja mitä, ei ole!!
Jos on tyhmää maksaa liikaa, niin on se myös tyhmää käyttää pa***ja tuotteita ja palveluita!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti