tiistai 15. heinäkuuta 2008

Oliko kuulossa vikaa?

Puhelinmyyjät, nuo ihanat ihmiset, jotka koittavat keinolla millä hyvänsä tuputtaa kaikkea.
Puhunko epäselvästi, vai mikähän siinä on kun ei ymmärretä. EN OSTA! Jos maksaa, niin EI kiitos! jne... Selvittelyt ovat loputtomia. Yrittäjänä noita puheluita tulee päivittäin, joskus useampiakin. Kun vastaan puhelimeen, ja kuullostaa siltä että siellä on puhelinmyyjä, niin kerron heti että EI kiitos. Siitä huolimatta puhelu saattaa kestää 10 minuuttia. Paras kait on nimeltämainitsemattoman firman soittajat. Yksi niistä suuttui kun emme tilanneet mitään, löi luurin korvaan. Yksi alkoi haistattelemaan ja syyllistämään. Samaisella firmalla on käytössään myös esim. kurkkusyöpä potilas jonka ääni on niin säälittävä, että melkeimpä jo hellyin. Tämä potilas löi luurin korvaan kun sanoin ei. Luulevatko he oikeasti hyötyvänsä jotakin tästä? Luulevatko he että oikeasti ensi kerralla varmasti tilaan jotain paskaa, koska ovat edellis kerralla lyöneet luurin korvaan tai haistatelleet??? Voin sanoa että EN! Olemmekin olleet nyt yhteydessä tämän firman johtoon, ja pyytäneet heitä olla soittamatta. Tämäkään ei meinaa mennä jakeluun. Mutta puhelut ovat huomattavasti vähentyneet. Yleensä puhelinmyyjät ovat mukavia ja kohteliaita. Tässä nimeltämainitsemattomassa firmassa, ei kait panosteta juuri tuohon asiakaspalveluun... Nämähän pilaavat myös kaikkien muidenkin maineen, näin se vaan menee. Mikä noita riivaa? Olkaa soittamatta tänne, niin ei tarvii suuttua, perkele! Ja ihan kaikki myyjät!

Me ei osteta mitään, enään!

Ei kommentteja: